| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
mao3 up and coming
|
Posted: Sun Dec 07, 2008 11:45 pm Post subject: Reisebrev fra Hawaii!! |
|
|
Heisann alle sammen!
Kona og jeg har vœrt en måned på Hawaii og det var ikke så vœrst..
Skulle i utgangspunktet ta med rullebrett bort,men kona kom med en god ide om å kjøpe brett der(ikke dum hun der ass)..
Vi myste rundt og oppdaget fort at det som gjelder der er sector9 så da ble det det. Kjøpte et Rocky Point bambini,en liten jœvel av et longboard.
Vi bodde de første ukene på Waikiki det er det et minus ved og masse pluss, det er ulovlig å skate på waikiki, men det er litt vanskelig å la vœre siden alle fortauene er av betong og den er smud, så da får man heller spille uvitendeturistkortet når politiet stopper deg..
Honolulu er jo omringet av fjell så det er bare å sette seg på bussen og hoppe av når du synest det er langt nok ned(fremdeles betong fortau)...
Men hvis noen skal i den retningen så bestill en uke på Molokai.
Det er en liten øy mellom Maui og Oahu med 8000 innbyggere og kun et par veier,men de veiene er som skapt for longboard. En enfilsveie som snirkler seg ned bratte fjellsider og ender i en dalbunn som du ikke vil ut av annet enn for å rulle ned igjen, eller en brei,rett,slak og lang bakke som virker som den aldri slutter og som gir assosiasjoner til kniver i varmt smør i svingene. Ellers er øya rolig og stille med et par bra spisesteder..
Tilbake på Oahu så er det jo også en del skateparker hvis du også er glad i sånt..Vi kom også over det nyeste innen longboard der og det er padleåre til brettet.. Det er altså som på paddleboard bare at årebladet er byttet ut med en gummiklump!! Så hvis noen ser en tulling som ruller rundt med åre sa kan det hende det er meg...
Hvis det er noen som har tenkt seg over så er det bare å spørre..
Ps, det er også muligheter for å surfe på vannet hvis man først skulle komme til å finne en strand!!
Hilsen reisende mike
 |
|
| Back to top |
|
 |
Herio Hooverboard neste!

|
Posted: Mon Dec 08, 2008 2:07 am Post subject: |
|
|
Ah. Livet på sitt beste tipper jeg.
Bilder er fint  |
|
| Back to top |
|
 |
Daudun Hooverboard neste!

|
Posted: Mon Dec 08, 2008 12:39 pm Post subject: |
|
|
Kjenner jeg blir veldig misunnelig. Traff du på noen andre longboardere, forresten? Sleng ut bilder hvis du har noen! |
|
| Back to top |
|
 |
mao3 up and coming
|
Posted: Wed Dec 10, 2008 12:32 am Post subject: |
|
|
| Det var en tur jeg kan anbefale!! Møtte ikke overdrevent mange som rullet på longboard,men et par som cruiset rundt. Det går for det meste i slik vann surfin og ikke asfalt utgaven. Skal se om jeg får snekret en liten youtube sak etterhver så folk kan se. |
|
| Back to top |
|
 |
Jacob Hooverboard neste!
|
Posted: Wed Dec 10, 2008 9:58 pm Post subject: |
|
|
Hadde vært tøft hvis du hadde møtt Karrot eller en annen beryktet silverfisher  |
|
| Back to top |
|
 |
|