| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
jdawg Hooverboard neste!

|
Posted: Mon Dec 22, 2008 12:17 pm Post subject: Noen som har erfaringer med denne plata? |
|
|
Fibretec Downhill Race
http://www.kahalani.se/product_info.php/cPath/31_33_56/products_id/1207
Tenkte å gå for en topmount dh plate til våren, og denne ser jo ganske fin ut, men ligger lite informasjon om concaven... Noen som har sett nærmere på den eller testet den ut? |
|
| Back to top |
|
 |
jdawg Hooverboard neste!

|
Posted: Mon Dec 22, 2008 1:36 pm Post subject: |
|
|
| tenkt setup: kahalanis og seismic speed vents 77mm 79a |
|
| Back to top |
|
 |
lasse Hooverboard neste!
|
Posted: Mon Dec 22, 2008 4:41 pm Post subject: |
|
|
| de hjulene og truckene kommer du nok til og bli fornøyd med;) |
|
| Back to top |
|
 |
Blix Hooverboard neste!
|
Posted: Mon Dec 22, 2008 5:48 pm Post subject: |
|
|
Mener å huske at Jfox har mumlet noe om at han vurderer en Fibretec, kanskje han vet hvordan konkaven er?
Ellers ser det jo flott ut, og lurt med variabel wheelbase. |
|
| Back to top |
|
 |
JFox Head Honcho

|
Posted: Mon Dec 22, 2008 6:31 pm Post subject: |
|
|
Hadde egentlig en plan om å kjøpe Fibretec til sesongen 09, men jeg har aldri fått noe svar på e-mail så da går jeg nok for noe annet Det brettet jeg skulle ha har nesten ikke noe konkav, men en vannvittig rocker. Men alle Fibretec brettene jeg har sett har virket VELDIG freshe! |
|
| Back to top |
|
 |
Blub Hooverboard neste!
|
Posted: Mon Dec 22, 2008 8:19 pm Post subject: |
|
|
| JFox wrote: | Hadde egentlig en plan om å kjøpe Fibretec til sesongen 09, men jeg har aldri fått noe svar på e-mail så da går jeg nok for noe annet Det brettet jeg skulle ha har nesten ikke noe konkav, men en vannvittig rocker. Men alle Fibretec brettene jeg har sett har virket VELDIG freshe! |
Oooo! Hva blir det istedetfor?  |
|
| Back to top |
|
 |
Blix Hooverboard neste!
|
Posted: Mon Dec 22, 2008 9:19 pm Post subject: |
|
|
| Blub wrote: | | JFox wrote: | Hadde egentlig en plan om å kjøpe Fibretec til sesongen 09, men jeg har aldri fått noe svar på e-mail så da går jeg nok for noe annet Det brettet jeg skulle ha har nesten ikke noe konkav, men en vannvittig rocker. Men alle Fibretec brettene jeg har sett har virket VELDIG freshe! |
Oooo! Hva blir det istedetfor?  |
Ja vi får gjette, ryktene sier at det er dropthrough han vurderer, han liker ikke Hellcat noe særlig så det må bli noe annet..
Rogers Bros 3-piece?
En Roggs Rum Runner?
Comet Crystal Chalice(Drop)?
Comet Pagan(drop)?
En fransk en som deg?
LY Drop Speed?
LBL Tarpon?
Pulse Drop-through?
313 Drop-through?
Sugar Drop-through?
Madrid Zak Maytum?(kommer sikkert i løpet av vinteren)
osv osv  |
|
| Back to top |
|
 |
Rossin Hooverboard neste!

Joined: 27 Sep 2007 Posts: 468 Location: vinderen, Oslo, Norge
|
Posted: Mon Dec 22, 2008 11:45 pm Post subject: |
|
|
hmm, synes 313 topp var drit kul og!
og earthwing. hmm mye snaks å kjøpe, bare man har penger...! ) |
|
| Back to top |
|
 |
jdawg Hooverboard neste!

|
Posted: Tue Dec 23, 2008 12:14 am Post subject: |
|
|
| lasse wrote: | | de hjulene og truckene kommer du nok til og bli fornøyd med;) |
hjulene har jeg kjørt mye på før, og er veldig fornøyd med de. blir spennende å gå over til topmount!
blir nok å kjøpe plata fra kahalani.se, finner ikke noe om den på fibretec sine sider. de ser ikke ut til å ha vært oppdatert på et par år  |
|
| Back to top |
|
 |
JFox Head Honcho

|
Posted: Tue Dec 23, 2008 12:22 am Post subject: |
|
|
| jdawg wrote: | | lasse wrote: | | de hjulene og truckene kommer du nok til og bli fornøyd med;) |
hjulene har jeg kjørt mye på før, og er veldig fornøyd med de. blir spennende å gå over til topmount!
blir nok å kjøpe plata fra kahalani.se, finner ikke noe om den på fibretec sine sider. de ser ikke ut til å ha vært oppdatert på et par år  |
+ Dh brettene ligger ikke der, de har jo både et DH brett med rocker og en dropthrough i tillegg til den du ser på.. Men man finner vannvittig lite info om brettene. Men de er LETTE og virker veldig bra konstruksjonsmessig. Men som Blix sier, jeg har et håp om å finne det ultimate drop-through brettet denne sesongen. Så vi får se hvordan jakten går! Først må jeg skaffe meg noen penger :S |
|
| Back to top |
|
 |
jdawg Hooverboard neste!

|
Posted: Tue Dec 23, 2008 12:34 am Post subject: |
|
|
ja penger er godt å ha. heldigvis er det noe som heter statens longboardkasse som "gir" bort 16000 i januar, og deretter 6000 i mnd frem til sommeren:)
har sett dropthrough plata, men ikke den med rocker. hvilke andre butikker er det som selger de? har prøvd å finne inf og bilder, men som du sier, så ligger det ikke akk flust av det på nettet! |
|
| Back to top |
|
 |
Blix Hooverboard neste!
|
Posted: Tue Dec 23, 2008 12:38 am Post subject: |
|
|
| jdawg wrote: | | heldigvis er det noe som heter statens longboardkasse |
HAHA, den var god, lol, det var dagens så det holder  |
|
| Back to top |
|
 |
JFox Head Honcho

|
Posted: Tue Dec 23, 2008 12:44 am Post subject: |
|
|
| jdawg wrote: | ja penger er godt å ha. heldigvis er det noe som heter statens longboardkasse som "gir" bort 16000 i januar, og deretter 6000 i mnd frem til sommeren:)
har sett dropthrough plata, men ikke den med rocker. hvilke andre butikker er det som selger de? har prøvd å finne inf og bilder, men som du sier, så ligger det ikke akk flust av det på nettet! |
Vi får håpe denne longboardkassen skjønner at jeg er student dette semesteret da, så jeg får nyttårsbonusen jeg også Vært litt tomt i lommeboken uten studielån dette semesteret...
Bilde av rocker brettet i midten(sorry for crazy størrelse, orket ikke å forminske det nå 2 dager før lansering av nye sider og forum )
 |
|
| Back to top |
|
 |
jdawg Hooverboard neste!

|
Posted: Tue Dec 23, 2008 12:53 am Post subject: |
|
|
hehe. håper det samme her. har også sittet uten lån dette semesteret... og det suger! hvertfall når man har kjøpt seg leilighet og tar 50 studiepoeng på et semester for å blidgjøre nissene på longboardkassa! yessss
bilde fra tryvann jo! |
|
| Back to top |
|
 |
|